Tuesday, April 7, 2009

mistakes

ohhh, it is 3.00 a.m now. baru je habis menaip sejak kul 8 p.m tadi. haih -,-
tlg mum lah kate kan. haha. btw, i dnt care. x kesa pun kne menaip ni, but, malas je. tu mcm terpakse. hee

x ingt bape pages tapi banyak gila. dahla banyak jadual. anyway, 2mrrow ade lagi tugasan. like my mum said, 'bonus habis skola'. tension btul. dahla nga starvin.

actually kul 9 p.m tadi mau join hakim n geng cari penjenayah yang curi fone die, after that lepak2 makan.

aku dah nak kuar awal2 da g, tapi mak aku x bagi. aku pakse camne un die still tahan aku, pastu mintak tlg wat keje. SO,aku wat je lah. MeMaNG x dpt ar join sbb i have works kan sampai lupe gile nak infom diorg yang aku x leh g. nga busy doing works lahh katekan.

dahla penat pastu nga pening giletuuutt(aku x mencarot). x lame kemudian, ade orang call aku, tanye aku join hakim ke x. omg! aku x prasan da kul 9. aku ckp ah busy2. nak ckp lame, aku mmg kne hurry up siapkan keje tu. then die cam mara2 aku ckp bangang sume lah. haih panas aku, naseb baik mak aku ade sebelah. saba je lah. hmmmm! trus je letak fone. hah.

xpe ah, mmg sala aku un.
ni skarang baru dapat melantak. grr !

No comments:

Post a Comment